۱۳۸۹ مهر ۵, دوشنبه

آرزوهای یک بالاترینی:

روزی که نام و عکس واقعی خود را در صفحه شخصی خود قرار دهم.
روزی که موضوع داغها، خبرهای خوش پیشرفت ایران عزیز باشد.
روزی که لینکهای سیاسی دیگر ارزشی نداشته باشد و حد نصاب داغ شدن آن به کمترین برسد.
روزی که لینکهای اجتماعی در مورد اعتلای فرهنگی جامعه و کشور باشد.
روزی که لینکهای سرگرمی، سوتی ها و گندکاری مقامات کشور نباشد.
روزی که لینکهای علم و تکنولوژی بیشترین طرفدار را داشته باشد.
روزی که لینکهای ورزشی، ورزشی باشد و معجونی از ورزش و سیاست نباشد.
اگر ناامید نباشیم حتما این روز را خواهیم دید. شک ندارم.

۳ نظر:

  1. خیلی قشنگ گفتی به خدا من همیشه با خودم همین فکر رو میکنم . یعنی میرسه اون روز... یه روز خوب میاد......!

    پاسخحذف
  2. خسته نباشید ، میخواستم در صورت امکان خواهش کنم که راهنمایی کنید چطور میتوانم دعوتنامه بالاترین ، دریافت کنم ؟ خیلی جاهای دیگه را امتحان کردم اما همه یا عضو نبودند یا نمیتونستند ! اگر لطف کنید کمکم کنید ممنون میشم ازتون جناب کمانگیر.
    سپاس.

    پاسخحذف
  3. لطفا برای من دعوتنامه ارسال کن تا ما هم به ارزومون برسیم :d
    omid-p@att.net

    پاسخحذف