۱۳۸۹ شهریور ۳۱, چهارشنبه

دبیرستانیها بهترین و سریعترین راه برای انتقال اخبار جنبش و فراخوانها

با شروع مدارس،بدون شک میلیونها دبیرستانی هر روز در کنار هم قرار می گیرند. این عزیزان می توانند بهترین زنجیره اطلاع رسانی در جامعه باشند. کافی است قرارها و فراخوانها در فضای مجازی و یا توسط راهبران جنبش برنامه ریزی شود و فعالان دانش آموزی در سطح دبیرستانها اطلاع رسانی کنند، از این به بعد است که توسط میلیونها دانش آموز، اطلاع رسانی به محیط خانواده ها خواهد رسید.
برای مثال کافی است برای گفتن الله اکبر شبانه، دو روز اطلاع رسانی شود در این روش، و به توسط دانش آموزان به سرعت فراخوان به کل خانواده ها و جامعه خواهد رسید.
جنبش به یاری سبز دبیرستانیها نیازمند است. لطف کنند فعال تر شوند.

۱ نظر:

  1. کاملا موافقم .این یک وظیفه ملی و میهنی و مسولیت همه ماست :پیشنهاد :

    ۱-دوستان دبیرستانی سعی کنند آدرس ایمیل خودشان را به هر صورتی که صلاح میدانند در اختیار شبکه های سیاسی،وبلاگ نویسان و کسانی که بطور همیشگی اخبار سیاسی و جنبش را در سطح گسترده منتشر وپخش میکنند قرار دهند تادر جریان اخبار جنبش و فعالیت های سیاسی و مدنی قرار گیرند.
    ۲-بهتر است که برای اینکار یک ایمیل مخصوص درست کنند و ایمیل را در اختیار شبکه ها، و دوستان خود قرار دهند.
    ۳-خانواده و دوستان و همکلاسیهای خود را در جریان این اخبار قرار دهند.
    ۴-دوستان عزیز و هم میهنان آزاده،امروز اگر ما با سیاست و حکومت هم کاری نداشته باشیم ،آنها با ما کار دارند.میبینید که این حکومت ضد ملی و فاشیست هر روز برای ما و خانواده و همیهانانمان چه مشگلاتی را بوجود میاورد.
    زندگی در زیر سایه و تیغ استبداد چه زندگی هست .برای فردای آزاد و زندگی با معیارهای دموکراسی و حقوق بشری و میهنی آباد همه ما-همه ما - باید احساس مسولیت کنیم .
    ۵-قطن همه باور داریم که مبارزات سیاسی فقط وظیفه عده خاصی نیست که بقیه کنار بکشند .
    ۶-سعی کنیم که عوامل ناآگاه حکومت و بسیجی ها را هر چه بیشتر آگاه کنیم ، مزدوران رژیم و سرکوبگران و متجاوزین به حقوق مردم را شناسایی و ایزوله کنیم.
    به امید فردائی آزاد در میهنی اباد.
    زنده بااد ایران،زنده باد آزادی،زنده باد ایرانی
    ،ننگ و نفرات بر استبداد
    مریم
    دانش آموز سال دوم دبیرستان... اصفهان

    پاسخحذف