۱۳۸۹ مرداد ۱۰, یکشنبه

داشتن چند حساب کاربری= تقلب، کلاهبرداری و دزدی

نمی دونم تا حالا به سرتون زده یک یا چند حساب کاربری اضافه داشته باشید. هر موقع لینکتون کم آورد چند تا مثبت بش بدید بکنه بره بالا. بعضی وقتا تو مخیله ام اومده ولی از خودم خجالت کشیده ام. یاد کاربرایی که زحمت می کشند لینک خوبی تهیه می کنند و ارسال می کنند وبا این تقلب زشت من، حقشون پایمال میشه.
یه دفعه هم خودم را توجیه کردم که یه حساب یدکی برای روز مبادایی که بالاترین کله پات می کنه و حساب کاربریت را برای همیشه می بنده بد نیست داشته باشی. ولی باز هم این کار را زشت دونستم.اگه لیاقتی داشته باشیم باید خودمون را در بالاترین حفظ کنیم.
فکر می کنم کابرایی که در این مورد مچشون گیر افتاده، حسشون کم از یک دزد و کلاهبردار نبوده که لو رفته.
نکنیم این کار را. خودمون فرهنگ بالاترین و خودمون را بالا ببریم.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر